Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Elmali lahana salatasi


yine alisilmisin disinda bir tarif vermek istiyorum
 tek sözüm deneyin :))

malzeme
1 kg lahana
2 elma
6 kasik yogurt
6 kasik mayonez
2 kahve kasigi hardal
6 kahve kasigi sirke
4 yemek kasigi seker
yarim bag maydanoz
yarim bag frenk sogani ( yoksa 3 adet taze soganin yesil kisimlarini kullanabilirsiniz)
tuz karabiber

yapilisi
lahanalari cok ince bir sekilde dograyin mümkün oldugunca ince olsun
rendeniz varsa bu is icin rendeleyin.
bir miktar tuz atip lahanayi ovusturun yumsasin
icine elmalari soyup rendeleyin
üzerine maydonozu frenk soganini ince dograyin
ayri bir kapta,yogurdu mayonezi,hardali,sirkeyi,sekeri,tuzu,
karabiberi güzelce karistirin salataya ilave edin. elinizle karistirip harmanlayin
buzdolabinda en az iki saat dinlendirip servis edin 

3 Kommentare:

  1. ben hep yapıyorum bayılarak yiyoruz. bu arada damak lezzetlerimiz çok benziyor melek ablam farkındamısın? ellerine sağlıkkk. öptüm o elleriden bugün ve yarınnn...Anneler günün kutlu olsun ablam unutmadan söyleyeyim ben yarın kutlamam çünkü:(

    YanıtlaSil
  2. elma miii? cok degisik birsey sanirim. Bunuda denicem arkadaslarim geldigindeee :))

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle